Després d’onze edicions ininterrompudes, la Passarel·la d’Algemesí mostra cada primavera el potencial comercial i artístic de la ciutat quant a establiments de moda, complements i estilisme, amb més de 250 models sobre l’escenari muntat enfront de la Basílica de Sant Jaume.
Image: Vicente Piquer (Fotoaficionats d’Algemesí).
A una Plaça Major abarrotada pel públic, com ve sent habitual en cada convocatòria, es van viure 90 minuts d’autèntic espectacle incorporant les últimes novetats en mitjans tècnics i audiovisuals, en una gala que comptava amb la presentació de Laura Grande i Josep Lozano, en una desfilada que ha exhibit damunt l’escenari les millors propostes de moda, moda infantil, teixit, llenceria, bany, indumentària, decoració floral, serveis, complements, perruqueria i estètica.
Amb les preceptives salutacions per part de M. Àngels Sierra, presidenta de ACSA (Associació de Comerç i Servicis d’Algemesí), Palma Egido, regidora de Promoció Econòmica, i Marta Trenzana, alcaldessa d’Algemesí, començava la passarel·la que comptava en aquesta edició amb la participació de Carmen Roba infantil, Little Kings, Ninos Moda Infantil, Monmenut, Triangle 2, Petit Comité; en indumentària Margarita Vercher, Agustín i Amaia Orfebres; Óptica Adam, Rosa Esquer Disseny, Floristeria Antara; Perruqueria Débora Campos, Perruqueria i Estètica Natalia-Arantxa i Salones Carlos Valiente; les motxilles de Saq, i més moda amb El Vestidor de Ester, Carmen, Blancatela i Maríntima.
Una nit brillant en la qual les propostes per a la temporada foren presentades a través de singulars i elaborades posades en escena amb coreografies especials, projeccions de vídeo-art i dansa, que foren seguides amb expectació pel nombrós públic assistent.
La Passarel·la Algemesí està organitzada per la Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Algemesí i l’oficina AFIC, i compta amb la col·laboració de les associacions ACSA i EMPAL i de la Generalitat Valenciana.
Imatge: Vicente Piquer (Fotoaficionats d’Algemesí).