Des de l’1 de gener del 2016 totes les persones jurídiques han de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques mitjançant un certificat digital.
Els certificats de representant d’entitats són certificats que identifiquen una persona física com a administrador o representant legal d’una entitat o d’una persona jurídica per a tindre capacitat legal de representar-la. Aquests certificats es poden utilitzar per a firmar electrònicament documents, xifrar documents i, com ja hem dit, relacionar-se telemàticament amb les administracions públiques.
Per això, l’Ajuntament d’Algemesí realitzarà una jornada de formació per a les empreses per tal d’explicar-los l’ús de la seu electrònica i els mecanismes per a relacionar-se telemàticament amb l’Administració local.
La data de la jornada serà el 19 de desembre en la sala d’informàtica del Teatre Municipal (c/ Lepanto, 3). Hi haurà tres sessions d’una hora de duració:
9.00 hores 14.00 hores 16.00 hores
Per a inscriure’s en el curs, heu d’emplenar un formulari en l’enllaç següent:
http://transparencia.algemesi.es/?page_id=688