QUI POT SOL·LICITAR-LO?
Persones donades d’alta com a treballadores empleades de la llar abans de l’estat d’alarma, que per la COVID-19 i després del 14 de març:
- Han reduït la seua activitat total o parcialment en un o diversos domicilis.
- S’han quedat sense treball.
QUÈ S’HA DE PRESENTAR?
- Model de sol·licitud.
- Si s’ha vist reduïda la seua activitat total o parcialment en un o diversos domicilis -- declaració responsable dels empleadors.
- Si s’han quedat sense treball -- carta d’acomiadament, comunicació de desistiment o baixa de la Seguretat Social.
ON PRESENTAR LA SOL·LICITUD?
- Qualsevol oficina d’assistència en matèria de registres.
- Oficina de correus.
- En uns dies, registre electrònic general de l’AGE i seu electrònica del SEPE.
TERMINI DE PRESENTACIÓ
Des del 5 de maig fins a un mes després de l’estat d’alarma.
LINK FORMULARI
https://t.co/nbpfwQXOgl https://t.co/DnJxPVYDvC